Що слід врахувати при здачі пристрою в ремонт (стосується гарантійних та негарантійних апаратів):
- Резервне копіювання даних. Рекомендуємо створити резервні копії всіх важливих даних. Під час ремонту може знадобитися переустановка Windows, і важливо пам’ятати, що ні виробник, ні сервісний центр не несуть відповідальності за вашу особисту інформацію. Внаслідок ремонту дані можуть бути втрачені.
- Комплектність при здачі. Для гарантійного ремонту необхідно здавати пристрій разом з оригінальним зарядним пристроєм і, бажано, у заводській упаковці. Також, відповідно до вимог виробників, при здачі в ремонт на операційній системі або BIOS не повинно бути паролів.
- Відповідальність сервісного центру. Сервісний центр не несе відповідальності за збитки Клієнта, пов’язані із знаходженням пристрою в сервісному центрі, а також за часткову або повну втрату даних, налаштувань, програмного забезпечення та іншої інформації, що зберігається у внутрішній пам’яті або на знімних носіях, за винятком тих, що входять до стандартного набору постачання виробу.
Якщо пристрій гарантійний
- Уточніть, чи ваш пристрій підлягає гарантійному обслуговуванню. Термін гарантії вказується в гарантійному талоні, який видається при покупці. У цьому талоні має бути зазначено серійний номер пристрою та печатка магазину, де було здійснено продаж.
- Для проведення гарантійного ремонту вам потрібно мати з собою гарантійний талон або інший документ, у якому вказані дата продажу, серійний номер та печатка продавця. Зверніть увагу на дотримання правил експлуатації, описаних в інструкції. Порушення умов експлуатації можуть призвести до відмови у гарантійному ремонті та зміни статусу ремонту на негарантійний, що передбачає оплату вартості запасних частин і роботи кваліфікованого інженера.
- Виробник, як правило, не несе відповідальності, якщо ви самостійно встановили додаткові компоненти, які не призначені для самостійної установки, або якщо ці компоненти не рекомендовані виробником. Якщо самостійно встановлена деталь призведе до виходу з ладу пристрою, вам можуть відмовити в гарантійному обслуговуванні.